Nova imatge per a celebrar una dècada d’ESOLVE
La consultora compleix 10 anys aquest 2020.
Han passat ja 10 anys des que Ricard Mora i David Arias creessin ESOLVE, una consultoria mediambiental especialitzada en la investigació i remediació de sòls i aigües subterrànies, i és el moment de renovar-se i estrenar nova imatge. Per això ESOLVE presenta el seu nou logotip, que ja està present en els seus canals oficials, com la pàgina web i el LinkedIn.
L’aventura la començaven dues persones en 2009 i ara suma un equip de més de 10 professionals. En una dècada ha hagut temps per a molt, sobretot per a ampliar el coneixement i assentar l’experiència, que són avui els dos pilars que sostenen el servei d’ESOLVE i que han fet que els projectes que realitza la companyia es multipliquin. En els seus primers 5 anys de vida la companyia va desenvolupar una mitjana de 14 projectes a l’any, mentre que en l’últim lustre aquestes xifres s’han doblat, arribant a abastar més de 30 projectes anuals.
Actualment són més de 100 els clients que confien en ESOLVE per a dur a terme treballs de investigació i descontaminació de sòls i aigües subterrànies, així com Anàlisis de Riscos Ambientals i altres serveis relacionats.
En els últims temps la consultora ha apostat per un equip multidisciplinari capaç d’abordar diferents àrees relacionades amb la seva especialitat, com és el compliance mediambiental i la gestió integral del risc ambiental, basat en l’aliança amb Toc de Gestió. A més, l’any passat es va crear una nova àrea de treball, el departament de Geologia i Geotècnia, una aposta de l’empresa per ampliar i millorar els seus serveis unint dues disciplines com són la Geotècnia i la Remediació de sòls, que permetran abordar amb perícia obres necessàries per a la remediació i restauració d’emplaçaments contaminats així com dotar d’una visió ambiental als projectes d’obra civil. 2019 va ser també l’any de l’expansió internacional, treballant en projectes a Centreamèrica, per exemple.
Aquest 2020 de celebració per a ESOLVE arrenca amb energies renovades, nous reptes i una imatge modernitzada, però amb la mateixa il·lusió de fa una dècada.